Látás az ételtől

Szem- és látásvédő vitaminok

Rontja a számítógép a látását

Bár a genetikát mi sem befolyásolhatjuk, viszont nem mindegy, mikor kezdesz a tudatos étkezésre figyelni. Az biztos, hogy ha van mód a javulásra, az alábbi ételek biztos szerepelnek a listán.

hogyan lehet kideríteni a mínusz látást

Leveles zöldségek Forrás: Laura Caseley for LittleThings Egészségügyi jelentések látás az ételtől antioxidánsai miatt a leveles zöldségek csökkenthetik a szürke hályog és a makuladegeneráció kockázatát.

Citrusfélék és a bogyós gyümölcsök Forrás: Laura Caseley for LittleThings Az immunrendszer az orvos látástechnikája mellett a C-vitaminról kimutatták, hogy csökkenti a szürke hályog és a makuladegeneráció kockázatát.

lányok látása

Magas zsírtartalmú halak Forrás: Laura Caseley for LittleThings A lazac, a szardínia, a makréla és a tonhal is omega-3 zsírsavakban gazdagok, melyek a fent említett szembetegségek ellen nyújtanak védelmet. Tojás Forrás: Laura Caseley for LittleThings A tojás A-vitamint tartalmaz, amely védelmet nyújt a száraz szemek és a farkasvakság ellen.

Mandula Forrás: Laura Caseley for LittleThings A mogyoró, a mandula, a dió és a pisztácia is tele van omega-3 zsírsavakkal és E-vitaminnal, ami védi a szemsejteket a károsodástól.

Látás az ételtől Forrás: Laura Caseley for LittleThings A hüvelyesek, mint a bab vagy a lencse, cinket és bioflavonoidokat biztosítanak a szervezetben. Ezek segítenek csökkenteni a szürke hályog és a makuladegeneráció kockázatát és megvédeni a retinát.

rövidlátás 1 5 ilyen

Osztriga és máj Forrás: Laura Caseley for LittleThings Magas cinktartalma miatt ez a két étel is felveszi a makuladegeneráció ellen a harcot.

Érdekestémák